2019-02-21

Dank God voor Zijn leiding

Blijf niet weg van God

5. Onlangs had ik wat problemen op het werk en was er overal frustratie. En ik zag de mensen naast me zich irriteerden, en collega's werden dus nerveus
Ik kon God niet in gebed voelen, en ik begreep Gods wil niet. Mijn ziel werd langzaam duister. Ik wilde niets doen.En ik voelde me de hele dag lichamelijk en mentaal uitgeput, 's ochtends tijdens mijn geestelijke toewijding, zag ik Gods woord zeggen:
Heb je geen goede relatie met God, dan maakt het niet uit hoe je je relatie met andere mensen vormgeeft, hoe hard je werkt of hoeveel energie je ergens in steekt, maar valt dat alles nog steeds onder de filosofieën van mensen.
Je behoudt je positie onder de mensen dan volgens een menselijk perspectief en menselijke filosofie zodat ze je zullen prijzen. Je zorgt dan niet voor een goede relatie met mensen overeenkomstig het woord van God. Als je je niet richt op je relatie met mensen maar een goede relatie met God onderhoudt, als je bereid bent je hart aan God te geven en Hem leert gehoorzamen, wordt je relatie met alle mensen op natuurlijke wijze goed. ” … “Er ontstaat een goede relatie met een stevig fundament tussen mensen als ze hun hart aan God geven. Die relatie komt niet door menselijke inspanning tot stand. ” ' Zorgen voor een goede relatie met God is erg belangrijk ' Gods woorden gaven me verlichting en ik voelde vrede in mijn hart.
Als onze mensen normale relaties willen hebben, moeten ze eerst een goede relatie met God hebben. Mensen hoeven alleen met God een goede relatie te hebben, als we doen alles volgens Gods woorden, dan verkrijgen we de Heilige Geest en de verlichting van de Heilige Geest. Verkrijgen we op een natuurlijke manier een goede relatie met alle mensen. Ik dacht terug aan een paar dagen geleden, ik klaagde over mijn collega's, ik was niet van plan om op basis van liefde met hun om tegaan. Maar nu begrijp ik Gods wil en God eis over wat ik moet doen. Ik voel me verlicht. Dank God voor Zijn leiding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten