2020-04-23

Er gebeuren momenteel veel rampen, de profetieën over de terugkomst van de Heer zijn al vervuld. Waarom hebben wij de Heer dan nog niet op de wolken af zien dalen?

Deze kwestie is erg belangrijk. Het houdt rechtstreeks verband met de vraag of wij de terugkeer van de Heer kunnen verwelkomen. Er staat in de Bijbel een profetie geschreven waarin de Heer inderdaad op de wolken neerdaalt, zoals in: “En alsdan zal in den hemel verschijnen het teken van den Zoon des mensen; en dan zullen al de geslachten der aarde wenen, en zullen den Zoon des mensen zien, komende op de wolken des hemels, met grote kracht en heerlijkheid.” (Mat. 24:30)

Jezus wederkomst,De Kerk van Almachtige God,

maar daarnaast zijn er ook andere profetieën in de Bijbel waarin de Heer in het geheim neerdaalt, zoals in: Openbaring 3:3 “Gedenk dan, hoe gij het ontvangen en gehoord hebt, en bewaar het, en bekeer u. Indien gij dan niet waakt, zo zal Ik over u komen als een dief, en gij zult niet weten, op wat ure Ik over u komen zal.” “Daarom, zijt ook gij bereid; want in welke ure gij het niet meent, zal de Zoon des mensen komen.” (Mat. 24:44) enz Deze verzen vermelden “over u komen als een dief” “want in welke ure gij het niet meent”.
Dit betekent dat als de Heer terugkeert, Hij in het geheim terug zal komen en ook dat deze terugkomst in de stilte zal zijn. Toen ik het verleden deze Bijbelteksten las, raakte ik hier ook door in de war: Er zijn profetieën in de Bijbel, waarin de Heer op de wolken zal komen en op die manier publiekelijk aan ons zal verschijnen; maar dan zijn er ook nog andere profetieën in de Bijbel, waarbij de Heer in het geheim terug zal komen. Al Zijn woorden zullen één voor één worden vervuld. Hoe zullen al deze profetieën dan in vervulling gaan? Later heb ik de woorden van Almachtige God gelezen en heb ik de besprekingen van broeders en zusters van De Kerk van Almachtige God gehoord. Hierdoor heb ik enkele waarheden begrepen en wist ik ook dat de Heer voorafgaand de rampen in het geheim neer zal dalen. Daarna zal Hij in het openbaar verschijnen. Nadat ik het werk van Almachtige God uit de laatste dagen heb geaccepteerd en de video's vanuit de website van De Kerk van Almachtige God heb bekeken, werd ik meer verlicht over de waarheid in dit aspect. Vandaag wil ik daarom een christelijke filmclip met je delen en hoop ik dat je aan de hand daarvan de manier van de wederkomst van de Heer kunt begrijpen en op die manier kunt leren om met succes de wederkomst van de Heer te verwelkomen. Relevante film: Christelijke film ‘Verlangen’ Cip 1 - De wijze waarop de Heer terugkeert.

 

Veel mensen die in de Heer geloven, hebben de volgende Bijbelse profetie gelezen: “Dan zal aan de hemel het teken zichtbaar worden dat de komst van de ​Mensenzoon​ aankondigt, en alle ​stammen​ op aarde zullen zich van ontzetting op de borst slaan als ze de ​Mensenzoon​ zien komen op de wolken van de hemel, bekleed met macht en grote luister” (Matteüs 24:30). Zij geloven dat als de Heer terugkeert, Hij beslist zal afdalen op een wolk. Maar andere profetieën in de Bijbel zeggen: “Ik kom onverwacht als een dief!” (Openbaring 16:15). “Midden in de nacht klonk er luid geroep: ‘Daar is de bruidegom! Kom, ga hem tegemoet’” (Matteüs 25:6). Er zijn dus, naast de profetie dat de Heer openlijk zal afdalen op een wolk, ook profetieën die zeggen dat de Heer in het geheim zal komen. Dus hoe ziet Zijn terugkomst er nu echt uit?
Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap.

Meer informatie: De kerk van Almachtige God kennen leren 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten