2020-05-23

De Heer is al in het geheim neergedaald, wat zal het gevolg zijn als we altijd vasthouden aan onze eigen manier van denken als het gaat om de vraag, hoe de Heer op de wolken neerdaalt?

Deze kwestie is het inderdaad waard, om eens diep over na te denken! Want de Heer daalt voor de rampen in het geheim neer, om de mens te redden en na de rampen zal Hij openlijk verschijnen om het goede te belonen en om het kwade te straffen. Als we altijd maar blijven vasthouden aan onze eigen manier van denken wat betreft de manier waarop de Heer op de wolken neerdaalt, zullen we Gods reddingswerk verliezen en al huilend en knarsetandend in de rampen vervallen. Net zoals Thomas uit die tijd ... 

Thomas,De Kerk van Almachtige God,

Thomas was een van de discipelen van de Heer Jezus, toen ze het nieuws over de opstanding van de Heer Jezus hoorden, geloofde hij dit helemaal niet. Ook al zag hij zelfs het spirituele lichaam van de Heer aan hem verschijnen, hij wilde dit feit nog steeds niet dit feit erkennen. Pas toen hij met zijn eigen ogen de wonden van de spijker in de handen van de Heer Jezus zag en de rib van de Heer Jezus aanraakte, geloofde hij dat de Heer Jezus was opgewekt uit de dood. Dus de Heer Jezus zei daarom tegen hem: “Jezus zeide tot hem: Omdat gij Mij gezien hebt, Thomas, zo hebt gij geloofd; zalig zijn zij, die niet zullen gezien hebben, en nochtans zullen geloofd hebben.” (Joh. 20:29) 
Almachtige God zegt: “Wat met Tomas gebeurde was een waarschuwing en een aanmaning voor latere generaties zodat meer mensen zichzelf konden waarschuwen niet te twijfelen zoals Tomas, en te weten dat als ze zo twijfelden, ze zouden wegzinken in de duisternis. Wanneer je God volgt, maar je net zoals Tomas altijd de rib van de Heer wilt aanraken en zijn wonden van de spijkers wilt voelen ter bevestiging en verificatie, en om te speculeren of God wel of niet bestaat, zal God je in de steek laten. De Heer Jezus eist dus van mensen dat ze niet zoals Tomas zijn en alleen geloven wat ze met hun eigen ogen kunnen zien, maar een zuiver, eerlijk mens te zijn die geen twijfels koestert tegenover God, maar alleen in Hem gelooft en Hem volgt. Dit type mens is gezegend. Dit is een zeer bescheiden eis die de Heer Jezus aan mensen stelt, en een waarschuwing voor Zijn volgelingen.” Uit Gods woord kunnen we weten, dat het geloof van Thomas in God slechts was gefundeerd was, op wat hij kon zien met zijn eigen ogen en wat hij kon aanraken met zijn eigen handen. Hij geloofde in de God van zijn eigen opvatting. De woorden welke de Heer Jezus tegen Thomas zei was om aan de mens te vertellen, dat Hij het geloof van deze type mensen zoals Thomas in God niet goedkeurde, dat Hij dat zulke mensen niet als Zijn volgelingen zou erkennen. Zulke mensen worden door God in steek gelaten en uiteindelijk geëlimineerd. Nu is de Heer Jezus al in het geheim neergedaald en Hij heeft de waarheid uitgedrukt om het werk van de laatste dagen te doen. Hij heeft al een groep overwinnaars gemaakt. Maar sommige gelovigen, horen iemand getuigen dat de Heer al is teruggekeerd. Ze zoeken en onderzoeken deze woorden niet, omdat ze geloven; dat zolang de Heer niet openlijk op de wolken neerdaalt, deze getuigenissen allemaal vals zijn. Ze willen het helemaal niet accepteren. Is de mening van zulke mensen niet hetzelfde als Thomas? In feite zijn er veel profetieën over de komst van de Heer in de Bijbel en dus niet alleen de bekende manier, waarop de Heer op de wolken neerdaalt, maar ook op een andere manier waarop de Heer in het geheim neerdaalt, zoals: “Daarom, zijt ook gij bereid; want in welke ure gij het niet meent, zal de Zoon des mensen komen.” (Mat. 24:44) In Openbaring staat: “Ziet, Ik kom als een dief.”(Openb. 16:15)De Bijbeltekst vermeldt “als een dief”, het verwijst naar het feit, dat de Heer stilletjes in het geheim komt. De woorden “de Mensenzoon” verwijst naar Iemand die is geboren uit een mens en normale menselijkheid bezit. Hieruit kunnen we zien dat de Heer eerst in het geheim door de incarnatie neerdaalt, nieuwe woorden uitdrukt om de mens te zuiveren en te redden. God zal nadat dit reddingswerk is voltooid aan alle mensen en alle landen openlijk verschijnen. Op dat moment, zal God het goede te belonen en het kwade straffen. Nu is de vleesgeworden God teruggekeerd, Hij is de vleesgeworden Almachtige God. De woorden die door Almachtige God worden uitgedrukt, staan openlijk op internet gepubliceerd voor mensen van alle landen en alle plaatsen om te zoeken en onderzoeken. Degenen die Gods stem hebben gehoord en Gods nieuwe werk hebben geaccepteerd, wonen het bruiloftsfeest van het Lam bij. Degenen die Gods werk in de laatste dagen weigeren te accepteren en Christus van de laatste dagen weerstaan en veroordelen, zullen zich op de borst slaan, wenen en tandenknarsen omdat ze zien dat Almachtige God die ze veroordeelden en weerstonden, precies de terugkeer van de Heer is wanneer de Heer openlijk verschijnt. Net zoals Almachtige God zegt: “wie in God gelooft vanwege de tekenen, behoort zeker tot de categorie die vernietigd zal worden. Wie de woorden van Jezus die naar het vlees is teruggekeerd niet kan accepteren is zeker het nageslacht van de hel, de afstammeling van de aartsengel, de categorie die aan de eeuwigdurende vernietiging zal worden onderworpen. Veel mensen geven misschien niets om mijn woorden, maar toch wil ik iedere zogenaamde heilige die Jezus volgt vertellen dat als jullie met je eigen ogen Jezus vanuit de hemel zien neerdalen op een witte wolk dit de openbare verschijning van de zon der rechtvaardigheid zal zijn. Misschien is dat een tijd voor je van veel sensatie. Toch moet je weten dat het moment waarop jij getuige bent van de afdaling van Jezus vanuit de hemel ook de tijd is waarin jij naar de hel afdaalt om gestraft te worden. Het zal het einde van Gods managementplan inluiden, en het zal de tijd zijn waarin God de goeden beloont en de slechten straft. Want het oordeel van God zal voorbij zijn voordat de mens de tekenen ziet, als er alleen uitdrukking van de waarheid is. Wie de waarheid aanvaardt en niet op zoek is naar tekenen, en zo gezuiverd is, zal naar de troon van God en in de omarming van de Schepper zijn teruggekeerd. Alleen wie volhardt in het geloof dat “de Jezus die niet op een witte wolk rijdt een valse christus is”, zal aan eeuwigdurende straf onderworpen worden, want ze geloven alleen in de Jezus die tekenen laat zien, maar erkennen niet de Jezus die een streng oordeel uitspreekt en de ware weg van het leven uitvaardigt. Dus kan het alleen gebeuren dat Jezus hen aanpakt als Hij openlijk op een witte wolk terugkeert.” Ik aanbevelen Christelijke film ‘Verlangen’ Cip 1 - De wijze waarop de Heer terugkeert. en hoop dat de bovenstaande inhouden iedereen zal kunnen helpen om de Heer spoedig te verwelkomen.

 

Christelijke films online ‘Verlangen’ Clip 1 - Dus dit is hoe de Heer terugkeert

Veel mensen die in de Heer geloven, hebben de volgende Bijbelse profetie gelezen: “Dan zal aan de hemel het teken zichtbaar worden dat de komst van de ​Mensenzoon​ aankondigt, en alle ​stammen​ op aarde zullen zich van ontzetting op de borst slaan als ze de ​Mensenzoon​ zien komen op de wolken van de hemel, bekleed met macht en grote luister” (Matteüs 24:30). Zij geloven dat als de Heer terugkeert, Hij beslist zal afdalen op een wolk. Maar andere profetieën in de Bijbel zeggen: “Ik kom onverwacht als een dief!” (Openbaring 16:15). “Midden in de nacht klonk er luid geroep: ‘Daar is de bruidegom! Kom, ga hem tegemoet’” (Matteüs 25:6). Er zijn dus, naast de profetie dat de Heer openlijk zal afdalen op een wolk, ook profetieën die zeggen dat de Heer in het geheim zal komen. Dus hoe ziet Zijn terugkomst er nu echt uit?
Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap.

Meer informatie:  1. tekenen van de eindtijd

                            2. preek over de wijze en dwaze maagden  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten