2020-05-18

Waarom zullen alle volken jammeren en huilen wanneer de Heer op de wolken is teruggekomen?

Vandaag de dag, vinden er veel rampen plaats. Het is tijd om de terugkomst van de Heer te verwelkomen. Veel mensen verlangen naar het moment dat de Heer op de wolken terugkomt, zodat zij in het koninkrijk van de hemel kunnen worden opgenomen. Weet u echter wel, wat het gevolg is van het moment dat de Heer publiekelijk op de wolken zal verschijnen?De Heer Jezus zei: “En alsdan zal in den hemel verschijnen het teken van den Zoon des mensen; en dan zullen al de geslachten der aarde wenen, en zullen den Zoon des mensen zien, komende op de wolken des hemels, met grote kracht en heerlijkheid.” (Mat. 24:30)


Jezus wederkomst,De Kerk van Almachtige God,


Waarom zullen alle volgen dan weeklagen als de Heer op de wolken zal verschijnen? In feite staat er niet slechts één manier in de Bijbel geprofeteerd over de manier waarop de Heer terug zal komen, maar buiten de publiekelijke terugkeer wordt er in de Bijbel ook geprofeteerd over een verborgen terugkeer. Bijvoorbeeld: “Daarom, zijt ook gij bereid; want in welke ure gij het niet meent, zal de Zoon des mensen komen.” (Mat. 24:44) “Ziet, Ik kom als een dief …” (Openb 16:15) Deze Bijbelteksten vermelden ‘als een dief’. Dat betekent dus dat de Heer in stilte zal komen. “De Mensenzoon” betekent dat Hij uit de mens is geboren en normale menselijkheid heeft. Hieruit kunnen wij opmaken dat de Heer op verborgen wijze zal incarneren. 
Almachtige God zegt: “In de morgenstond kwam God zonder medeweten van wie dan ook naar de aarde en begon Hij Zijn leven in het vlees. Mensen waren zich niet bewust van dit moment. Misschien waren ze allemaal in diepe slaap, misschien waren er velen klaarwakker aan het wachten en misschien waren er velen in stilte tot God in de hemel aan het bidden. Toch wist niemand onder al deze vele mensen dat God al op aarde was aangekomen.” “Ik zeg jullie, wie in God gelooft vanwege de tekenen, behoort zeker tot de categorie die vernietigd zal worden. Wie de woorden van Jezus die naar het vlees is teruggekeerd niet kan accepteren is zeker het nageslacht van de hel, de afstammeling van de aartsengel, de categorie die aan de eeuwigdurende vernietiging zal worden onderworpen. Veel mensen geven misschien niets om mijn woorden, maar toch wil ik iedere zogenaamde heilige die Jezus volgt vertellen dat als jullie met je eigen ogen Jezus vanuit de hemel zien neerdalen op een witte wolk dit de openbare verschijning van de zon der rechtvaardigheid zal zijn. Misschien is dat een tijd voor je van veel sensatie. Toch moet je weten dat het moment waarop jij getuige bent van de afdaling van Jezus vanuit de hemel ook de tijd is waarin jij naar de hel afdaalt om gestraft te worden. Het zal het einde van Gods managementplan inluiden, en het zal de tijd zijn waarin God de goeden beloont en de slechten straft. Want het oordeel van God zal voorbij zijn voordat de mens de tekenen ziet, als er alleen uitdrukking van de waarheid is. Wie de waarheid aanvaardt en niet op zoek is naar tekenen, en zo gezuiverd is, zal naar de troon van God en in de omarming van de Schepper zijn teruggekeerd. Alleen wie volhardt in het geloof dat “de Jezus die niet op een witte wolk rijdt een valse christus is”, zal aan eeuwigdurende straf onderworpen worden, want ze geloven alleen in de Jezus die tekenen laat zien, maar erkennen niet de Jezus die een streng oordeel uitspreekt en de ware weg van het leven uitvaardigt. Dus kan het alleen gebeuren dat Jezus hen aanpakt als Hij openlijk op een witte wolk terugkeert.” Uit de woorden van Almachtige God kunnen wij zien dat de Heer eerst in het geheim zal incarneren, om op die manier het oordeels- en zuiveringswerk van de mensen uit te voeren. Als Hij klaar is met dit werk, zal Hij op de wolken verschijnen, zodat ieder persoon Hem zal kunnen zien. Op dat moment is het management van het reddingswerk van de mensheid beëindigd. Op dat moment zal de tijd zijn aangebroken, dat God het goede zal gaan belonen en het kwade gaan straffen. Degenen die het oordeelswerk van God kunnen accepteren, kunnen door God worden gereinigd en kunnen terugkeren naar de troon van God. Degenen die alleen wachten totdat Hij op de wolken komt, maar het oordeelswerk van de laatste dagen niet accepteren; zullen de kans verliezen om door God te worden gered en zullen uiteindelijk tandenknarsend in de rampen vervallen. Hoe zullen wij de Heer dan verwelkomen als Hij Zijn werk in stilte uitvoert? Kijk naar de video en u zult het antwoord vinden. 
Ik wil u de volgende sketch aanbevelen, zodat u de juiste manier zult vinden om de Heer te kunnen verwelkomen: “DE HEER KLOPT AAN" 

 

Sketch | ‘De Heer klopt aan’ Heb je de stem van God gehoord?

De Heer klopt aan laat zien hoe de Heer in de laatste dagen met Zijn woorden bij onze harten aanklopt, en dat wijze maagden de stem van God kunnen horen en met het Lam kunnen feestvieren.
Dominee Chang Shoudao heeft altijd gewacht op de terugkeer van de Heer, maar als broeder Zhen hem getuigt dat de Heer reeds is teruggekeerd, blijft hij hardnekkig vasthouden aan zijn eigen ideeën en fantasieën. Hij gelooft dat de Heer op een wolk zal terugkeren en zijn hart blijft gesloten voor de ware weg. Dit keer bespreekt broeder Zhen echter passages uit de Bijbel met hem die betrekking hebben op de terugkeer van de Heer, en hij ontdekt dat de Bijbel profetieën bevat die zeggen dat de Heer in de laatste dagen in het geheim zal terugkeren, in vlees geworden gedaante, en dat Hij nieuwe woorden zal spreken en de mensheid zal zuiveren. Pas daarna zal Hij in het openbaar verschijnen en het goede belonen en het slechte straffen. Tegelijkertijd begint hij te begrijpen wat de ware betekenis is van de Heer die op onze deuren klopt, en dat de sleutel tot verwelkoming van de terugkeer van de Heer is in staat te zijn de stem van God te horen. Wanneer hij dan eindelijk de stem van God hoort via het woord van Almachtige God, gaat de deur naar zijn hart open en verwelkomt hij de terugkeer van de Heer.
De bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap.

Meer informatie: 1. tekenen van de eindtijd 

                           2. preek over de wijze en dwaze maagden  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten