2020-06-11

De plaag is ernstig, wat moeten we doen als we niet aan de bijeenkomst deel kunnen nemen om God te aanbidden?

Als een persoon die in God gelooft, moeten we Gods status in ons hart hebben en moeten we de aanbidding van God op de eerste plaats zetten, dit is de manier om een normale relatie met God tot stand te brengen en het is het minste wat wij gelovigen moeten doen. Maar het coronavirus verspreidt zich snel en wordt ernstig, waardoor veel kerken worden gesloten. Wat moeten we doen als we niet aan de bijeenkomst deel kunnen nemen om God te aanbidden? Een paar dagen geleden stuurde een vriend uit São Paulo me ook een bericht, waarin hij om hetzelfde probleem vroeg: hij vertelde dat vanwege de ernstige epidemie daar (sommige Braziliaanse) kerken gesloten zijn, de christenen geen plaats hebben om te aanbidden en daarom zijn ze erg angstig en weten ze niet hoe ze moeten handelen. We hebben hier samen over gepraat.

christelijke apps,De Kerk van Almachtige God,

De Heer zei ooit: “Maar de ure komt, en is nu, wanneer de ware aanbidders den Vader aanbidden zullen in geest en waarheid; want de Vader zoekt ook dezulken, die Hem alzo aanbidden.God is een Geest, en die Hem aanbidden, moeten Hem aanbidden in geest en waarheid.” (Joh. 4:23-24) De woorden van de Heer zijn heel duidelijk en vereisen van ons dat we God met onze eigen ziel en eerlijkheid aanbidden, ongeacht de locatie, de vorm van uiterlijk; zolang we met ons hart God aanbidden en roepen, kunnen we ook door God worden beschermd en een normale relatie met God hebben.
Later beval ik hem aan de App van De Kerk van Almachtige God aan te installeren en vertelde hem dat deze App rijke inhouden heeft; zoals verschillende boeken, evangelische films, koor, liederen, MV enz, ongeacht welke inhoud er is, geeft het ons de mogelijkheid om dichtbij God te komen en een normale relatie met God op te bouwen. Gisteren ontving ik zijn bericht met de volgende tekst: De App van De kerk van Almachtige God is zo gemakkelijk te gebruiken en bevat alles. Nu kan ik dichtbij God komen zonder naar buiten te gaan, wat erg handig is. Het ondersteunt ook offline gebruik. Ik hoef alleen de boeken te downloaden, die ik eerst online wil lezen en ik kan nog steeds bezig zijn met mijn geestelijke toewijding zonder internet. Het heeft ook een online chatfunctie die 24 uur per dag beschikbaar is. Als ik verwarring heb in mijn overtuigingen, of als ik moeilijkheden in mijn leven tegenkom en niet weet hoe ik Gods wil moet uitoefenen, kan ik online hulp zoeken. Deze software is voor degenen die echt in God geloven. Nu wordt mijn relatie met God steeds normaler, ik dank God echt! Ik ben ook erg blij na het lezen van de informatie van mijn vrienden. Vandaag raad ik iedereen ook deze APP van de Kerk van Almachtige God aan. Ik hoop dat het jou ook kan helpen zodat je God thuis kunt aanbidden en dicht tot God kunt naderen.

Aanbevolen voor jou: christelijke apps




Geen opmerkingen:

Een reactie posten