2019-10-04

De nederdaling van Gods koninkrijk (Musical Drama)



Gospelkoor Aflevering 13’ Clip 7 | De nederdaling van Gods koninkrijk (Musical Drama)

In het boek Openbaring staat: “Toen zag ik de ​heilige​ stad, het nieuwe ​Jeruzalem, uit de hemel neerdalen, bij God vandaan. … Ik hoorde een luide stem vanaf de troon, die uitriep: ‘Gods woonplaats is onder de mensen, hij zal bij hen wonen. Zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal als hun God bij hen zijn” (Openbaring 21:2-3). Almachtige God zegt: “Mijn koninkrijk verschijnt openlijk op aarde en de aardse rijken zijn mijn – Gods – koninkrijk geworden. …
Het verheugt me om te zien dat mijn volk op het horen van mijn stem uit alle landen en alle windstreken bij elkaar komt. O mensen, hun mond is nooit ver van de ware God en hun lofprijzingen en enthousiasme kennen geen einde!” (‘Het Woord verschijnt in het vlees’). Almachtige God, Christus van de laatste dagen, verwerft Zijn koninkrijk en daalt af, Zijn uitverkoren mensen dansen en zingen om Gods triomf over Satan te vieren en Gods koninkrijk wordt op aarde gevestigd.

uit ‘De Kerk van Almachtige God

Geen opmerkingen:

Een reactie posten