2019-12-09

Christelijke muziek 2019 ‘De hele weg in uw gezelschap’ | Officiële Muziek Video

Als het gaat om liefde, herinneren we ons allemaal aan de liefde van moeders en de opvoeding van ouders.Moeder is onze dierbaarste, en gedurende de weg van opgroeien, kunnen we inderdaad niet zonder de liefdevolle zorg van moeder. Maar op weg van ons geloof is de hulp van familieleden klein. Ongeacht hoe negatief we zijn geweest, of we ontmoedigd en teleurgesteld zijn geweest, of we nu geconfronteerd worden met het feit dat we geen geluk hebben binnen het gezin of op het werk. Gods woord troost me altijd, houdt me wakker en moedigt me aan. Toen ik de verdorven gezindheid toonde van arrogantie en hoogmoed en het streven naar roem en gewin, voelde ik me pijnlijk door de openbaring en het oordeel van Gods woorden. Uit Gods woorden leerde ik mijn satanische natuur kennen. Zijn woorden zuiverden en veranderden mijn verdorven gezindheid. Gods liefde is het echtste en mooiste voor ons. Dank voor Gods leiding, het laat me de basis leggen op de weg van mijn geloof in God. Vandaag zou ik dit mooie liedje ‘De hele weg in uw gezelschap’ met beste vrienden willen delen. Laat ons onze moeder dankbaar zijn en niet vergeten God te danken die ons de waarheid van het leven heeft gegeven.



Christelijke muziek
Ik was als een boot, stuurloos op zee.
U koos mij en voerde me naar een haven.
Nu ben ik in uw familie, verwarmd door uw liefde, volkomen gerust.
U zegent me en geeft uw woorden van oordeel.
Toch koester ik uw genade niet.
Ik ben vaak opstandig en doe uw hart dan verdriet.
Toch behandelt u me niet naar mijn overtredingen, maar werkt u voor mijn redding.


Als ik afstand neem, roept u me terug van gevaar.
Als ik opstandig ben, verbergt u uw aangezicht en word ik omhuld door duisternis.
Als ik tot u terugkeer, toont u barmhartigheid en omhelst u me met een glimlach.
Als Satan me geselt, geneest u mijn wonden en verwarmt u mijn hart.
Als de duivel me kwaad doet, bent u bij me in de beproeving.
De dageraad zal spoedig aanbreken
en de lucht zal blauw schijnen zoals voorheen,
als u daar bij me bent.
De dageraad zal spoedig aanbreken
en de lucht zal blauw schijnen zoals voorheen,
als u daar bij me bent.
U bent mijn leven, u bent mijn Heer.
Dagelijkse metgezel, schaduw dicht aan mijn zij.
U leert me mens te zijn en geeft me waarheid
Met u bloeit mijn leven op in heerlijkheid.
Zonder mijn eigen keuze, gehoorzaam aan uw heerschappij.
Een ware schepping zijn, terugkeren naar uw zij.
Ik woon in uw tegenwoordigheid, praat met u en hoor uw stem.
U wacht niet langer in de eenzame verte.
In uw gezelschap is er geen vrees meer voor de storm.
Als de nacht me bedekt, ben ik niet meer alleen.
Met u aan mijn zij kan ik gevaren en moeilijkheden aan.
In uw gezelschap zal geen reis te zwaar zijn.
Hobbelige wegen door moeilijkheden heen voeren naar een prachtige lente.
De dageraad zal spoedig aanbreken en de lucht zal blauw schijnen zoals voorheen,
als u daar bij me bent.
In uw gezelschap is er geen vrees meer voor de storm.
Als de nacht me bedekt, ben ik niet meer alleen.
Met u aan mijn zij kan ik gevaren en moeilijkheden aan.
In uw gezelschap zal geen reis te zwaar zijn.
Hobbelige wegen door moeilijkheden heen voeren naar een prachtige lente.
De dageraad zal spoedig aanbreken
en de lucht zal blauw schijnen zoals voorheen,
Ik ben in uw gezelschap.

uit ‘Volg het Lam en zing een nieuw lied’

Mogelijk vindt u dit ook interessant: Gods stem herkennen
                                                       
                                                         Gods liefde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten